Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Gara'jal the Spiritbinder 10 Heroic ...
2017 aug. 14

Taktika > Mogu'shan Vaults > The Stone Guard - The Stone Guard HC - Feng the Accursed - Feng the Accursed HC - Gara'jal the Spiritbinder - Gara'jal the Spiritbinder HC - Spirit Kings - Spirit Kings HC - Elegon - Elegon HC - Will of the Emperor - Will of the Emperor HC

Mogu'shan Vaults raid harmadik bossa Gara'jal the Spiritbinder

179 Milla HP-val..

 

A Zandalari Trollok vezetője, Gara'jal célja az, hogy ostrom alá vegye Mogu'shan Vaultsot és visszavegyen minden ott talált ősi tudást tartalmazó tárgyat. Képességeivel és hűséges Zandalari harcosaival sikeresen betört és nem tervezi, hogy megáll, amíg mindent meg nem szerez magának.

 


Setup:

2 Tank

2 Healer (erős Dps igény miatt)

6 Dps

 

 

Spirit Totem : Gara'jal periodikusan egy Spirit Totemet idéz egy random választott ember közelébe.

Cross Over: a Spirit Totem pusztulásakor a 6 yardos körzetábe hozzá legközelebb álló 3 embert lerántja a "Spirit World"-be. A folyamat következtében az érintettek 30% HP-ra esnek vissza.

The Spirit World: s Spirit Worldben tartózkodó playereknek 30 másdperce van visszajutni a rendes világba, különben meghalnak.

Spiritual Innervation : ha a Spirit Worldben tartózkodó playerek heal éri, kapnak egy Spiritual Innervation Buffot, ami egy személyreszabott felerősítés kaszttól és specializációtól függően. A képesség ereje növekedik, ahogy az érintett egyre több healt kap.

Revitalized Spirit : ha egy Spirit Worldben tartózkodó player eléri a 100% HP-t a Revitalized Spirit aktiválódik és a player kap egy "Return Soul" nevű + actionbart.

Return Soul : a Spirit Worldben 100% HP-t elért playerek egy + actionbart kapnak, aminek használatával visszatérhetnek a valós világba.

Frail Soul : ha valaki visszatér a Spirit Worldből, akkor kap egy 30 seces debuffot, amíg aktív nem mehet le.

Shadowy Minion : Gara'jal folyamatosan idézi segédeit a "Spirit Worldbe", akik onnan lövik a valós világban lévő playereket Spiritual Grasp képességgel a valós világban és Shadow Bolttal a Spirit Worldben. Ezek a segédek kizárólag a Spirit Worldben léteznek és csak ott lehet őket támadni.

Spiritual Grasp : a Shadowy Minion(ok) kis megszakításokkal lövi(k) a valós világbeli playereket, 1-1 ilyen lövés 55.000 Shadow damaget okoz a célpontnak.

Shadow Bolt : a Shadowy Minion(ok) kis megszakításokkal lövi(k) a Spirit Worldbeli playereket, 1-1 ilyen lövés 24.000 Shadow damaget okoz a célpontnak.

Voodoo Dolls : Gara'jal periodikusan Debuffot rak az aktuális célpontjára és 2 másik playerre, ennek köszönhetően a Debufoss playert ért damage 100%-át elszenvedi a 2 másik Debuffos ember (és ez így megy körbe). A Voodoo Doll effectje csak akkor törik meg, ha az egyik érintett meghal vagy Gara'jal Banishment képességét használja az egyik érintetten. A Voodoo Doll hatása alatt álló playerek nem mehetnek át a Spirit Wolrdbe.

Banishment : Gara'jal periodikusan használja ezt a képességét az aktuális célpontján (tankon) és leküldi őt a Spirit Wolrdbe. Itt azonban az illető nem esik le 30 % HP-ra, neki 3 Severer of Souls addot kell megölni 30 másodpercen belül a visszatéréshez. 1 Severer of Souls csak a Banishmentes ember számára látható, 2-t azonban a többi Spirit Worldben lévő ember is láthat.

Severer of Souls : Spirit Wolrdben lévő add, ami kizárólag a Banishmentes playert támadja.

Soul Sever : ha a Banishmentes player nem képes megölni a Severer of Soulst 30 másodpercen belül, ez a debuff megöli.

Shadowy Attacks : Gara'jal periodikusan lecseréli az alap közelharci támadásait felerősített támadásokra: Sweeping Kick, Hammer Fist, Right Cross, Left Hoof. Ezek a támadások az alappal megegyező Shadow damaget okoznak és átütnek minden Absorbot.

Frenzy : amint 20% HP-ra esik, Gara'jal 50%-kal növeli a támadási sebességét és 25%-kal több damaget okoz. Ezen a ponton Gara'jal befejezi a Spirit Totemek idézését is.

Final Destination : 6 perc után Gara'jal eléri korlátait és azonnal megöl mindenkit.

 

 

Az összecsapás 2 síkon zajlik, a valós világban és a "Spirit World"-nek nevezett szellemvilágban. Gara'jal periodikusan Debuffot (Voodoo Doll) tesz tankjára és 2 másik személyre, ami tükrözi az egyik Debuffos embert ért damaget a másik 2re. Az összecsapás nagy vonalakban annyiból fog állni, hogy egy 3 fős (2 dps, 1 heal) csapat a Spirit Totemek segítségével periodikusan lemegy eltakarítani a lent lévő addokat, a raid maradéka pedig öli a bosst. (Voodoo Doll Debuffos player nem mehet le!). 20% HP után nem lesz több Totem és a boss is bekeményít (Frenzy), ekkor kell a BL és a burst.

 

 

 

Heroicon a Tankot 3 Severer of Souls tartja a Spirit Worldben, 2 kiiktatásában a DPS-nek is segíteni kell... konkrétan ez az add élvez prioritást.

A Voodoo Doll működése megváltozik, a teljes damaget tükrözi a többi Debuffos emberre.

A Spirit Worldből visszatérő emberek 30 másodperces Debuffot kapnak (Frail Soul), amíg ez le nem jár nem mehetnek le újra.

 

 

Tank: A Tankok munkája nem túl változatos, a Boss pillanatokkal a kezdés után rádobja aktuális tankjára a Voodoo Doll Debuffot és innentől kezdve csak azt a tankot üti (nem izgatja a taunt sem). Kb. 1 percenként Gara'jal ledobja a tankját a szellemvilágba (Banishment) és abban a pillanatban ugrik át a második legmagasabb aggros emberre és rakja az új Voodoo Dollt (ezért nagyon kell figyelni, hogy az off-tanknak elég magas legyen az aggroja). A szellemvilágba ledobott tanknak 30 másodperce van arra, hogy megölje a lent lévő 3 db Severer of Soulst, különben meghal, 2 addot azonban a DPS-ek is látnak, szóval azért lesz segítség. A "tank váltogatás" így megy végig, aztán 20% HP-tól a boss izmosabakat ütöget (Frenzy) ....más meló itt nincs is.

 

DPS: A DPS meló a "legpörgősebb". Kezdés után Gara'jal Voodoo Doll Debuffot rak a Tankjára és 2 másik emberre (azonnal kiderül, hogy ez miért fontos). Az összecsapáson 1 csapat üti a bosst és 1 változó összeállítású csapat takarítja a korábban említett Szellemvilágban az addokat. Gara'jal ~ 30 másodpercenként lerak egy Spirit Totemet, 2 DPS-nek és 1 Healer-nek a Totemhez kell menni (Voodoo Doll Debuffos ember nem mehet le)  és mikor mind3an mellette állnak megölni (ezzel az a 3 ember lekerül a Szellemvilágba). A Szellemvilág többé-kevésbé tömve lesz Shadowy Minionnal, ezekből kell legyakni 25 másodperc alatt annyit, amennyit lehet. Plusz meló itt is lesz, ugyanis lesz lent 2db Severer of Souls, ezek prioritást élveznek...azonnal meg kell halniuk. (A szellemvilágban lévők kapnak egy 30 másodperces debuffot, ha lejár.. az illető meghal.) A szellemvilágból ki lehet szabadulni, ha az illetőt 1x Maxra healelnik, ekkor kap egy Return Soul nevű +Gombot... erre kattintva lehet feljönni a rendes világba. Ha valaki a szellemvilágban healt kap, az 30 másodpercre Spiritual Innervation Buffot kap, ami jelentősen felerősíti az illetőt (az erősítés jellege kaszttól és talenttól függően más). A visszatérő emberek Debuffot kapnak (Frail Soul), aminek köszönhetően 30 másodpercig nem mehetnek le újra, ezért cserélgetni kell a Spirit Worldöt takarító csapat összetételét. 20% HP-tól kezdve Gara'jal nem rak több Spirit Totemet, szóval előtte ki kell írtani minden addot a szellemvilágban..

 

Heal: A Heal meló Heroicon elég megterhelő, 20%-után pedig még durvább lesz a damage.. azért itt ügyeskedni kell. Kezdés után Gara'jal Voodoo Doll Debuffot rak a Tankjára és 2 másik emberre, a Debuff miatt az 1-1 Debuffos embert ért damage TELJES EGÉSZE továbbítódik a 2 másik érintettre is. Az összecsapáson 1 csapat üti a bosst és 1 csapat takarítja a korábban említett Szellemvilágban az addokat, mindkét csapathoz kell 1 Healer. A rendes világban lévő embereket a szellemvilágból folyamatosan lőni fogják (Spiritual Grasp) (idővel egyre több ilyen szellem, Shadowy Minion jelenik meg). Gara'jal ~ 30 másodpercenként lerak egy Spirit Totemet, 2 DPS-nek és 1 Healer-nek a Totemhez kell menni (Voodoo Doll Debuffos ember nem mehet le) és mikor mind3an mellette állnak megölni (ezzel az a 3 ember lekerül a Szellemvilágba). A Szellemvilág többé-kevésbé tömve lesz Shadowy Minionnal, ezek a lent lévő embereket is lövik (Shadow Bolt). (A szellemvilágban lévők kapnak egy 30 másodperces debuffot, ha lejár.. az illető meghal.) A szellemvilágból ki lehet szabadulni, ha az illetőt 1x Maxra healelik (tehát kapásból maxra kell healelni mindenkit, aztán szinten tartani), ekkor kap egy Return Soul nevű +Gombot... erre kattintva lehet feljönni a rendes világba. Ha valaki a szellemvilágban healt kap, az 30 másodpercre Spiritual Innervation Buffot kap, ami jelentősen felerősíti az illetőt (az erősítés jellege kaszttól és talenttól függően más). A visszatérő emberek Debuffot kapnak (Frail Soul), aminek köszönhetően 30 másodpercigpercig nem mehetnek le újra, ezért cserélgetni kell a Spirit Worldöt takarító csapat összetételét. 20% HP-tól kezdve Gara'jal felerősíri magát (Frenzy) és nem rak több totemet, tehát fel kell kötni a gatyát.

 

 

Tank - (Blood Dk POV) Heal - (Restoration Shaman POV) Dps - (Frost Mage POV)
     

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016